love me to pieces!

Jag kom precis hem från 14 dagars semester i Europa. Älskar att åka bort ett tag för man uppskattar verkligen vad man har hemma efter en tid borta eller hur? Sin egen säng..

Nu antar jag att ni undrar vad jag har för smaskigt att berätta! Och det är klart jag har. Jag tänkte berätta om en  väldigt våt dröm jag hade för några nätter sen. Håll i er!

Vi var i en trädgård, jag och en kille som jag väljer att hålla hemlig ett tag.. Eftersom han brukar besöka mina drömmar och den här bloggen ganska ofta hehehe.  Men som sagt så var vi i en trädgård och vi låg på en mjuk filt och hånglade. Och i nästa sekund så tar han mig hårt mot väggen. Tror jag måste ha kommit i sömnen för när jag vaknar så ligger jag och flåsar i min ensamhet haha sad but true.

Har ni drömt något sexigt någon gång?

SL


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur är det med er då? :D

2011-07-29 @ 20:24:50
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0