kvinnor som älskar

Igår natt när jag låg och zappade i soffan så kom jag över en bra serie skulle jag tro, som heter kvinnor som älskar.
Den handlar om  kvinnor och sex skulle jag tro, eftersom jag kollade mitt i så är jag en osäker källa.

*Spoiler alert* 
I det här avsnittet var det en tjej som dumpade sin kille för att han inte kunde tillfredställa henne.
Vilket jag tycker låter helt rätt. Man ska inte vara tillsammans med någon om sexlivet är uselt. Det resulterar i ett dåligt förhållande.

Jag läste också i en tidning att man ska börja dagen med att ha sex, för då stärks imunförsvaret.

Så mitt tips till er är att dumpa killen/tjejen och sexet är kasst och hitta en annan att ha sex med för så blir ni aldrig sjuka.

Sweet Liqourice


Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe att tänka på i framtiden då..

2011-07-11 @ 16:01:27
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0