word

Oj ser att S har haft en spännande gårdag, medans min har spenderats med släkt och vänner.

I ett tidigare inlägg skrev S att hon kanske skulle ta paus från sex, haha kan ju säga att jag har gjort det då det var tre veckor sen jag låg senast, känner att jag börjar torka upp på mina private parts.

Läste i en bok att det var fel att ha många sexpartners, alltså jag kan ju inte hålla med om det alltså. Och att man som tjej klassa som hora om man ligger mycket.(kan ju hålla med om att vårat samhälle brister på den punkten) Enligt mig behöver man sex för att klara av vardagen, iaf jag. Jag behöver ligga. Men vem gör inte liksom? Vi föds ju med den sexuella lusten.

Sweet Liqourice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0