6. Write 30 interesting facts about yourself x2

Jag kör på samma spår som SL.. tar några åt gången.

1. Jag hatar verkligen när någon frågar om jag är kille eller tjej. (händer inte längre, men hände när jag hade kort hår).
2. Jag får nästan aldrig dåligt samvete om jag "utnyttjar" någon sexuellt. alltså om jag vet att jag bara tänker ligga med tjejen och sen inte bry mig mer om henne.
3. Jag spelar gitarr.
4. Jag har varit med i ett band, där jag sjöng.
5. Lady Gaga är min stora kärlek.
6. Jag går igång på bondage, dvs när man binder fast/begränsar rörligheten under sex.
7. Dominans över huvud taget är väldigt hett..
8. Jag har aldrig haft sex med en kille.
9. Jag har varit förlovad.
10. Jag tycker att sex på fyllan ofta är bättre än nyktert, om det är en engångs-grej i alla fall. många blir väldigt blyga och tråkiga när de är nyktra.

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0