bästa sex-stället

Jag tänkte höra om någon av er läsare haft sex på någon spännande, roligt, konstigt eller kanske äckligt plats? om ni inte vågar stå för det kan ni ju alltid lämna en anonym kommentar och berätta?

Mitt mest spännande ställe att ha sex på är nog...... i publiken när ett relativt stort band spelade. tänker inte säga vilket, eftersom många då enkelt kan lista ut vem jag är. Hade inte träffat min flickvän på väldigt länge, vi kunde bara inte låta bli varandra..
Men det är inte enda gången, även förra veckan när jag var på gaykryssningen hände lite spännande saker.. en tjej jag träffade smög ner sin hand innanför mina trosor.. men vi avslutade det hela på ett annat ställe.

Vad tycker ni om att ha sex på första dejten/första gången man träffas?

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0