be mine

Jag älskar känslan av att vilja ha någon, så där tokigt mycket. Det finns en tjej jag alltid har tyckt varit jätte snygg, nu är det så att vi har börjat prata lite på msn och så. hon har tidigare varit i förhållanden och jag har aldrig riktigt pratat med henne innan. men nu tog hon kontakt med mig, så jag ska väl försöka stöta på henne någonstans av en ren "slump".. eller om jag kanske ska våga mig på att fråga om hon vill ses.
jag brukar inte vara speciellt blyg när det gäller tjejer, men ibland händer det att jag blir som en liten barnrumpa som blir kär för första gången. inte för att jag är kär nu, men jag vill bara se om jag kan lyckas få henne på fall.. brukar dock bli så att jag inte längre vill ha tjejerna när dom vill ha mig.

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0