vart tog den vägen

att bli av med oskulden.. vissa påstår att jag inte blivit av med den än, eftersom jag inte legat med en kille. de som påstår det är antaligen ganska ointelligenta. jag menar, jag har haft sex.. flera gånger, med flera olika personer. visst fan är jag då av med oskulden. men alla har väl rätt att tro vad dom vill, så jag orkar inte bry mig.
Jag var också 16 när jag hade sex första gången, hade precis fyllt. det var med min första flickvän, hon var 14. det var ganska tråkigt, men det tyckte jag såklart inte då. det var ju nytt och spännande. skulle jag däremot haft sånt sex nu skulle jag bli tokig. tråkigt sex går fetbort!

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0