gott nytt år

imorgon är det sista dagen på 2010, jag tror inte jag kommer ha tid att blogga mer innan årsskiftet, så jag säger gott nytt år till alla nu! precis som SL ska jag också bli bätre på att blogga 2011.

2010 har varit ett väldigt spännande sexigt år för mig, jag har haft mer sex än någonsin tidigare. samt sex med flera olika personer än någonsin förut. efter att mitt förhållande tog slut har jag bara ägnat mig åt att ha kul och inte tänka på känslor..
fram tills nu då. i natt sov jag tillsammans med Tropical Dream. vi var dock inte ensamma så inget hände, mer än i mina drömmar där vi hade hett sex!

hoppas ni får ett skönt nyår, roligt om inget annat!

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0