turn on/off

För ett tag sen pratade jag rätt mycket med en kille som vi kan kalla M på msn. Vi pratade om lite allt möjligt och en dag började vi prata om vad vi tände på, som jag har nämt tidigare i bloggen så tänder jag på dominans (inte förnedringssex(gränsen är nog hårfin)).
 Han sa att han tände till när tjejer har klackar på sig under samlag. Han gick verkligen igång på det sa han och han berättade att han flera gånger hade köpt klackskor till tjejer som dom kunde använda under sex.

Jag vet inte om jag tycker det är så sexigt, alltså jag förstår den där sexiga sekreterarlooken, men ska vi inte lämna den till porrindustrin?

Så vad tycker ni? Klackar ja eller nej?

Sweet Liqourice

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jasså, inga killar att ragga på alltså?

2010-12-13 @ 23:26:55
URL: http://slipsens.se
Postat av: Marcus Å

Men raggar du mycket åd?

2010-12-14 @ 10:21:37
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0