vad har du på dig? eeeehm!

Jag kom och tänka på när jag var på krogen för några helger sen, då pratade jag med en tjej om telefonsex.
Hon sa att hon gillade det jättemycket och att det var lättare för henne att släppa loss via telefon.
Hon blev nästan lite chockad när jag sa att jag inte var ett så stort fan av telefonsex. Jag vet inte varför men jag tror det är för att jag vill ha bevis, alltså jag vill se när det händer. På nåt sätt räcker inte ord. Förstår ni vad jag menar? 
För att inte tala om hur pinsamt det är när man inte kommer på vad man ska säga under "sexet" det är ju ganska avtändande och behöva tänka efter haha, nej då gillar jag real action mer. 

Sweet Liqourice 


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja precis. Men det kan vara rätt jobbigt att stanna inne en hel dag med en lite vilding..hihi

2010-12-02 @ 20:30:17
URL: http://www.lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0