Discuss your first love and first kiss.

Min första kyss var med min första kärlek. Han var äldre än jag men det gjorde tydligen ingenting. Det var så klychigt vi stod under en bro och så böjde vi oss fram och vips var första kyssen gjord.
Vi var tillsammans ett bra tag tills han började med dåliga grejer och jag kände att jag inte ville vara med längre eftersom varken han eller jag mådde bra av det.
Men vi hade kontakt ett bra tag efter och hjälpte varandra ur det dåliga. Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag nog alltid har känslor för honom, jag menar han var ju min första kärlek.

Sweet Liqourice


Kommentarer
Postat av: LINDA ♫

Hejsan! Jag ursäktar förseningen med svaret på vinnaren i min tävling men nu kan du titta in och se om du vann (:

2010-11-26 @ 02:15:14
URL: http://lindahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0