Discuss your first love and first kiss.

Min första kyss var inte med min första kärlek.
Jag tror aldrig att man glömmer sin första kyss.. oavsett hur den är.
Min första var med en kille, på en biograf. Vi såg en jätte dålig film, det var i stort sett bara live-inspelade framträdanden av, kan det ha varit rolling stones? kanske skulle ha uppskattats om någon av oss faktiskt lyssnade på dem innan, men nej. Vi satt där hela filmen ut iallafall, och någon gång i mörkret tittade vi på varandra. jag tänkte pussa honom, han tänkte kyssa mig. så det blev någon mysko slicka-på-läpparna-kyss. inte helt lyckat om man säger så.
Min första riktiga kärlek däremot, det var min första flickvän Singapore Sling. Jag var verkligen helt förälskad i henne. Hon var två år yngre än mig, och som jag tror jag nämnde i ett tidigare inlägg var hon den första jag hade sex med. Vi var tillsammans i sju månader skulle jag tro, på ett ungefär.

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0