heartbroken

visste ni att man kan dö av hjärtesorg? eller ja, helt säker kan jag väl inte vara med tanke på att min enda källa är desperate housewives... men där får man se något avsnitt hur framtiden skulle kunna se ut, då Orson dör efter att han inte får vara tillsammans med Bree. Det avsnittet såg jag med mitt ex kommer jag ihåg, för hon påstod att det faktiskt kunde hända på riktigt.

Nu är jag på väg att dö av det tror jag, känns som att mitt hjärta ska stanna. haha nej, självklart är jag inte seriös. men det är så passande att mitt hjärta börjat få en konstig rytm efter att jag klev av gaykryssningen. där träffade jag förstås en tjej som jag delade en underbar natt med... och nu kommer vi förmodligen aldrig ses igen. ganska synd faktiskt.. jag brukar inte vara den som vill träffa samma tjej flera gånger, men hon känns så speciell på något vis.

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0