2011

nu är det ett nytt år, med nya möjligheter. gårdagen blev väldigt lyckad och rolig. strulade lite med en tokigt snygg brud, jag tror inte hon var flata heller.. men inte hade hon några problem att hålla på med mig för det! vet inte om jag kanske råkade kyssa en kille också. blä!! jag får ta det lite lugnare när jag festar i fortsättningen tror jag.
i morse drog jag hem till en brud, så vi började 2011 med att ha sex. helt okej sex faktiskt. lite illa bara att jag sa hejdå till den första tjejen som höll mig sällskap precis innan jag träffade henne. blev kallad player. haha

Screwdriver

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ringen :D

2011-01-01 @ 18:06:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Marcus Å

Din lilla player :P



Allt bra idag då?

2011-01-02 @ 09:59:30
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0