spänning i vardagen

Eftersom jag misstänker att jag kommer ligga med tjejen jag låg med på nyår igen, har jag bestämt att hon ska få ett namn här i bloggen; Lady hunt. Vi har skickat riktigt snuskiga sms till varandra de senaste dagarna.. Ett tag fick jag ta fram min lilla vibrator för att inte explodera. eller ja, det gjorde jag väl ändå sen.
Egentligen tycker jag inte att hon är spciellt snygg, men hon är starkare än mig vilket resulterar i att hon var den dominanta i sängen. I vanliga fall är det jag som har kontrollen, styr och ställer när jag har sex. men nu tyckte jag det var så hett att jag inte gjorde speciellt mycket motstånd. jag gillade att hon hade övertaget.

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0