utgång

Igår var jag ute med bland annat SL och även några till. Jag hade en riktigt kul kväll. Lite illa bara att det var 4 tjejer på samma ställe som jag legat med. Tropical Dream, Lady hunt, Bloody Mary (mitt ex), och Rattlesnake. Bloody Mary var tydligen förbannad på Tropical Dream, av okänd anledning, antagligen har hon fått nys om att vi träffas. jag orkade inte bry mig så jag pussades lite med TD när BM stod precis predvid.
Kvällen slutade dock med att jag följde med Lady hunt hem.. vi hade sex hela natten, från kanske klockan 1 tills någon gång i morse. sen somnade jag en stund, när jag vaknade ville hon köra igång igen. jag är så jävla öm både mellan benen och på bröstvårtorna. hon gillar att bitas.

Screwdriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0